در پایان مسابقه ،امیری سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد گفت:

یزد-مهدی جاور-یزد فردا:

بازی بسیار سنگین و حساس و نفسگیر بود. حریف  تبریزی به دنبال 3امتیاز بازی برای صعود به پلی آف ،و ما برای کسب حد اقل امتیاز برای ماندن در لیگ ،که به حمدا... تلاش بچه ها به بار نشست و به خواسته امان رسیدیم.

وی افزود در نیمه اول با همه ایمانی که به بازیکنان تیمم داشتم متاسفانه ،استرس، آنها را گرفته بود و قدری از بازی قابل قبولی که در بازیهای قبلی، انجام داده بودند ،به دور بودند و حتی قبل از شروع بازی به آنها گفته بودم که مواظب باشند به حریف ضربه ایستگاهی ندهند،که همین اتفاق افتاد و گل هم از فاصله 30متری دریافت کردیم ولی تیم حریف به دنبال حفظ توپ و  حفظ نتیجه بود و تیم  ما بعد از دریافت گل ،پر تلاش ظاهر شد. و نیمه اول سودی برایمان نداشت هرچندکه یک ضربه پنالتی راهم  از دست دادیم.                                                                                                                             اما در بین دونیمه با صحبت هایی که با بازیکنان داشتم ،آن ها به خود باوری رسیدند و چهره خوبی از خود به نمایش گذاشتند و خواست خدا و حمایت های کمانه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بود که مثل کوه پشت سرم ایستاد ،تا در لیگ بمانیم و واقعا از این مرد بزرگ که در حق من و تیم تربیت مردانگی کرد ،تشکر می کنم.بنویسید از کمانه به خاطر تمام حمایت هایش سپاسگزارم.

امیری در ادامه صحبت هایش تصریح کرد :با همه مشکلات مالی و مساعد نبودن شرایط ،همه اعضای تیم همدل ،مصمم به کسب امتیاز بودیم که خدا کمک کرد و بزرگی اش را نشان دادتا به این مهم دست یابیم که بخشی از آن به اعتماد قربانی مدیریت باشگاه،حمایت هواداران و خبرنگاران و مطبوعات و خبرگزاری ها و صداو سیما و همچنین حمایت ویژه سایت یزد فردا برمی گردد که همه و همه ،دست به دست هم دادند به مهر، تا نماینده استان در لیگ بماند.

امیری از قضاوت دیدار ابراز رضایت کرد و اظهارنمود: از قول من بنویسید همه بازیکنان در این دیدار نمونه  وبرتر بودند به ویژه محمد آلایم که چه موقعیت های حساسی را از حریف گرفت تا تربیت با گل برتری دقایق آخر بازی ،که توسط باقری جویای نام به ثمر رسید، در لیگ بماند تا در آینده با حضوری مقتدرتر ،پابه عرصه رقابت ها بگذارد.

ما هم امید واریم که مسئولین از همین فردا جلسات مربوط به لیگ سال آینده را برگزار کنند و تکلیف نمایندگان یزد در این رقابت هارا روشن، و اگر قرار است تیمداری کنند از همین الآن پا پیش بگذارند تا در فصل جدید با اقتدار به مصاف حریفان بروند و نتایج آبرو مندی کسب نمایند.تا در آخر فصل ،دوباره به اگر و اماها نپردازند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا